Morot!

Morot är mums!
Men hallå!, nu måste jag ju få säga nått här! Jag Älskar dej Hanna!.
Du är som söt! och klockren! Gud vilken klas middag du lagade till igår! Puss påre!.
Igår hade vi 10månader om jag inte minns fel, men nae det hade vi.
Men hon är underbar, så ni förstår ju att jag har det kalas med henne!.


If everyone were like You, there'd be no need for
heaven: we'd already be there.





Sen gjorde jag mitt slut prov idag, Och det gick bra.
Det var ju skönt!, så nu ska vi se vad jag ska hitta på att göra tills jag finner mej ett jobb,
Om det inte blir en yrkes-utbildning, men vi får se, vill se om de blir brandman eller inte.
annars blire något annat som jag redan vet, men ni får se,
nu ska jag göra något annat. Typ dunka musik och mysa med ronny elr något! haha
Ha en fortsatt bra dag!
Jomen jovisst.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dig (L)

2010-06-01 @ 22:46:20
URL: http://beautyinanutshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0