Snö och kyla ska de vara, inte snö värme slask.

Dags att börja fota igen, ja ska väl få för mej att göra något sånt snart skulle jag tro.
Men när väl sommarn rullar in här kommer det nog bli rätt mkt fotande, för det är rätt tjusigt här ändå.

Har börjar träna inför sommarn nu ialf, efter varje träningspass går jag och kör 15-20 min på en sån där tramptjosan, rätt jobbigt faktiskt men skönt äre och det är ju ett stort plus.

Vad ska jag mer hitta på att skriva då, Jag vill ha sommar, värme och att några kompisar kommer ner, så man kan hitta på något, Men jag trivs väl ändå här, Har ju Hanna så det är lugnt.
Hon är ju bara så underbar som man kan bli!
Nech nu ska jag göra mej klar för att träna igen, fast denna gång med hanna då, hon måste ju få träna lite också.
Ha en bra fortsättning
Jomen jovisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0