Snön faller...




                                   




Snön faller viden blåser så snön flyger och far som den vill.
Här sitter jag då inne och bara tar det lilla lunget med lite musik och små kikar på min söta tjej som sitter i "Soffan" och pysslar på med papper och sånt, men jag måste säga det blir snyggt!, Inte många som har lika tur som jag, som både har en tjej som är duktigt på de mesta, snygg som, ja det går ju inte att beskriva men Snygg är hon! sen är hon ju Fräsigt bra på att följa med och träna också.

Det gillar jag! Sen så får hon ju upp mej på morgonen på en morgonpromenad med henne till hennes skola, där efter går jag vidare och tränar.
Sen får jag väl mej hem till lägenheten igen och vildar och busar med took katten Ronny, det är ju alltid skönt med någon som väntar vid dörren då man kommer hem, även om han kan vara en riktig mardröm kl5 på morgonen men det får man väl ta.

Men men, Idag har vi väl små stökat lite här i lägenheten allt är inte riktgit som vi vill ha det än, någon hylla till som ska upp sen så är det badrummet som ska målas vitt och in med en ny speled och annat fint, man måste ju få det fint, men det kommer vi, för vi är rätt duktiga då vi väl kommer igång.

Nemen nu är det nog för mej, nu ska jag hitta på något annat, ha en fortsatt bra helg!
Jomen jovisst.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0