Sallad,

Sitter här och äter salladen som Hanna gjorde igår, med en god dressing eller nåt sånt.
Idag var det ju inte alls lika fint väder, så idag kunde jag ju inte sitta och filosofera i solen.
Så jag gick hem efter Gymmet, eller gick förbi ica en sväng, för att köpa lite gott till middag, tänkte ju laga till något igår, men tiden var inte i min fördel, men idag, har jag ju redan diskat, och tränat, och gjort de mesta av vad jag ska ha läst och dess uppgifter.

Så idag har jag tid att laga till något gott till henne, hon sa igår, jag tror de var på skämt att hon ville ha fläskfilè och potatisgratäng, men det ska jag väl kunna ordna, det är ju faktiskt rätt kul att laga mat, hade mina funderingar förut om att bli något inom kock, men det vet man ju aldrig om de blir av, skulle lika gärna kunna så och hålla igång någon grill utomlands, haha!.

Ne nu måste jag göra något annat innan jag ska börja med maten,
Men har en fortsatt bra dag.
jomen jovisst.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är ju så söt!! :D

Du trodde rätt när jag skämtade, min ÄLSKING!!! (L)

2010-04-15 @ 18:28:19
URL: http://beautyinanutshell.blogg.se/
Postat av: stina

Heej=)

Har ni det bra där borta?:) Kommer ni inte hit och hälsar på mig och Freddy snaart din fis?=)



2010-04-29 @ 21:23:38
URL: http://stiinamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0