Mys väder.

Hur härligt väder som helst, kunde gå hem me shorts å linne efter träningen, men tyvärr så mådde jag inte alls så bra, känner av från i lördags. Men men sånt får man ta fick inte ge allt på detta pass, men får då ta å ge senare idag.

Mitt liv är som en myrstack just nu, det finns vägar, men det är sällan man hittar rätt.
kände bara för att skriva, och trodde jag hade mer att skriva men ja, det står som still just nu.
Ronny liggen och solar på golvet, och sitter här och vet inte alls vad jag gör, men ska väl ta och läsa lite snart, sen måste jag i väg på abf, sen ska jag väl ta och passa på och va ute i solen så jag får någon färg, tills Hanna slutar ialf så vi får gå och träna.
Nah, ha en fortsatt bra dag!
jomen jovisst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0