De finns tröga människor.

Satt ute i solen tidigare idag efter jag hade tränat ett bra pass rygg.
Men det var hur härligt som helst, att bara släppa allt och låta solen grilla en.
Musik är Bra de.

Det kan hjälpa mot de mesta Man kan riktigt sväva i väg i tankarna speciellt då det är så bra väder,
men då kan de ju komma en kall pust och ta en tillbaka till verkligheten.
Men ja.. satt ju där i kalas vädret och fick tanken att jag skulle laga till något gott till Hanna då jag kommer hem, men jag skulle först på Abf, för någon information som jag redan visste allt om, Och det måste ha varit de trögaste människorna som var där, dom frågade på allt, och dom ställde det sjukast frågorna.. Haha!
Men dom drog ut på tiden så jag var tvungen å vara där typ 2 timmar, men egentligen skulle det bara ta 45min.

Sen så måste jag hinna läsa lite ur mina böcker som jag har,Så tyvärr  får jag ta och laga till något gott till min söta lilla men ändå lite små snoriga Hanna, Någon annan dag, för det förtjänar hon.
Men åter igen vädret var underbar, man måste ju tänka på det bra här i livet ialf, ville bara lägga mej på parkbänken och sova bort i värmen.

Fick västa fiske känslan då jag var ute, Tänk bara nu när isen försvinner, och på någon vecka då fiskarna är tookiga,
Gu va kul det är att fiska, men tyvärr så har jag ju blivit av med min fiske utrustning som jag samlat på mej i 20...
Men det blir väl att köpa nytt nångång framöver så jag får ta mej nån fin fiske tur.

Ne nu ska jag läsa vidare och sen ge Hanna en puss då hon kommer hem, bara för att hon är så söt.
Ha en bra dag!
Jomen jovisst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0