-





Starta låten ovan för och sväva iväg, Så gör jag ialf.
Nemen jag gick från gymmet idag, och så kom denna låt på och då fick jag mina lustiga tankar som bara kommer  hur det vill. Fick lite tillbaka blickar på när vi grabbar satt hemma i Svansele skolan och körde rollspel.
Det var  vissa gånger det verkligen  funkade, man flög som in i det, även om "B" kunde dra iväg det åt alla håll, men ändå vissa gånger var det verkligen lite spännande.

Men men, fick som lite små tankar om att det skulle varit riktigt skoj om man hade kunna hitta ett riktigt bra Äventyrsspel, där bakrunds musiken var makalös, Så man nästan kan försvinna in i spelet.
Detta kanske låter lite nördigt, men du som förstår, förstår vad jag menar, Tänk att man är några stycken, man behöver inte vara med varandra men det skulle kanske göra de bättre, sen att släcka ner, ta sej nån öl sen börja spela och sen kunna snacka med varandra samtidigt, och ändå känna känlsan av att sväva iväg.

Det skulle vara något tycker jag, men det flesta är väl för upptagna och stressade i sig själva så det kan inte släppa allt och bara sväva iväg, jag tror det är bra att kunna tänka på annat, så man inte går omkring och oroar sig över allt de vanliga som ändå på något sett kommer att ordna sig.

Nae nu ska jag släppa detta och sluta svammla dom jag oftast gör, så ha en fortsatt bra dag nu.
lyssna på låten nedan och gå vidare.
Jomen jovisst.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0