you make my day!

Det är trist att vakna upp själv..
Men det gör nog rätt många här i världen, så man kan ju inte klaga, jag har ialf två täcken och 40 guddar, nemen nästan.
Iallafall idag ja, vi får se vad som händer, kändes eller det ser inte ut att bli så mysigt väder idag, det är alltså igen bra pepp. Men jag är lycklig ändå, pågrund av dej!.
Men ja vi får se vad som kan sker idag, Jag ska ialf träna, sen ser vi väl.

Nu ska jag lägga mej och se klart: Ps i love you, för en viss gullig person sa den skulle vara riktigt bra, så jag måste ju kolla upp de.
Men jag tror hon har rätt, för den verka då vara bra hitils. Jaja, ni får ha en bra dag nu.
Jomen jovisst.




---
kvitter.

Kommentarer
Postat av: Therése

Trevlig blogg du har :)

2009-05-05 @ 07:50:48
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Elin

åååh haru sett ps. i love you... världens bästa film! :)

2009-05-05 @ 12:42:32
URL: http://elinenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0